171214

Den här skoldagen blev betydligt enklare än vad jag hade trott. Första föreläsningen var ganska kort, så då fick vi en lång lunch. Många tog tillfället i akt att gå ut och äta eller att åka hem, men vi var några tjejer som stannade kvar. Vi ritade och surrade på om allt möjligt, supermysigt!
 
Föreläsningen efter lunch var också kortare än väntat, så jag var hemma ganska tidigt. Så skönt! Jag hade dock gärna lyssnat mer på föreläsarna, det var riktigt intressant. Gamification och blockchain. Framtiden!
 
Nåväl. Väl hemma så har jag städat lite, det har ju sett förjääävligt ut här hemma när jag inte har mått så bra. Men nu är det ordning på torpet.
 
Letade även fram t-shirten jag fick av Nathers, den brukar Tilda ha varje gång hon sover över här. Och äpplet/tomaten. Det är lite oklart vad det är. Tilda skrev tidigare "Det heter faktiskt tomatjordgubä." Bestämda lilla dam.
 
Nu ikväll har jag knåpat lite på grupparbetet och nu ska jag se Musikhjälpen.
 
Imorgon blev vi oväntat lediga, så på eftermiddagen åker jag in till stan och möter upp Tilda (och Sandra som lämnar henne, såklart). Då ska vi fönstershoppa lite och köpa grejer så att vi kan äta tacos på kvällen. Tror jag ska övertala lillan om att vi måste se Polarexpressen på kvällen också. SÅ mysig film!
 

Kommentera här: