171224 - julafton

Min julafton började inte jättebra. Jag hade jätteont och kunde inte ha på mig byxorna jag ville ha utan att halvt avlida, jag misslyckades med att sätta fast lösögonfransar och blev tvungen att sminka om mig. Usch och blä. 
 
Men, en liten jakt i min garderob slutade i ett par för stora leggings och en mjuk klänning, perfekt för endomagen! Dessutom behöver jag ju inte lösögonfransar, mina egna är så långa.
 
Det var jättemysigt på Furuberget! Vi åt alldeles för mycket mat, som vaaarje jul, och öppnade våra julklappar. Jag fick otroligt mycket fina saker. Bland annat det guldiga körsbäret jag hade önskat mig. Tack Sandris!
 
När vi hade matkoma satt vi i soffan (och på golvet, haha) och umgicks. Tilda, Sanna och jag försökte oss på lite origami, men jag är värdelös på att tolka beskrivningarna.
 
Nu är jag nyduschad, så ska kolla lite serier innan jag kryper i säng.
 
Just det! Jag fick den här fina tavlan av Adde också. Nu hänger den så fint i min hall.
 
 

Kommentera här: