171227

Städ- och tvättdag på schemat idag. Så jäkla skönt att ha det gjort! Det känns som att det är tusen år sedan sist, vilket det såklart inte är. 
 
Förutom att pyssla med det så har jag fått besök av lillebror en liten sväng, och så försöker jag att komma på var jag ska placera mina nya tavlor. Vann ju som ni vet i Juennifers  julkalender, och de är på väg nu. Tanken var att ha dem i hallen, men där hamnade ju tavlan jag fick av Adde. Troooor att jag ska ta ner mina två små tavellister och sätta de nya tavlorna där. Men då är nästa fråga, var ska jag placera tavlorna Nathers har målat åt mig? Jag behöver en större lägenhet och det NU. De får kanske sitta i hallen, så får den vara lite personlig. Äh, vi får se.
 
Jag har också fått betyg på ytterligare en uppgift, tjoho! För varje uppgift man får veta att man klarar så lyfts en sten från ens axlar. Typ. 
 
 

Kommentera här: