171004 - onsdagslista

Bästa i veckan hittills: Att få bli ompysslad av mamma och Siri idag. Och att det är kanelbullens dag, hähä.

Sämst i veckan hittills: Måendet. Är inte helt nöjd över hur Visannen påverkar mig än så länge. Håller tummarna för att det blir bättre.

Där har jag ont: I huvudet och så de vanliga endo-smärtorna, så mage, ryggslut och lår.

Det tänker jag mycket på: Skolan.

Det klär jag mig i: Just nu har jag svarta mjukisbyxor, grått linne och en svart hoodie.

Det dricker jag: Lite cola zero, livets dryck.

Idag händer detta...: Det är ju snart dags för att sova, så det händer nog inte så mycket mer. Kika lite mer på Once Upon a Time.

...och imorgon det här: Då ska vi först mötas före skolan för att jobba med grupparbetet, sen är det skola fram till 17. Efter det vet jag inte riktigt.

Och mest av allt önskar jag detta: Att det blir bättre väder igen.

Nästa vecka ser jag fram emot: Att vara ledig på tisdag, haha. Ser även fram emot genomgången av tentan på torsdag, trots att det är lite skräckblandat.

 

 

Kommentera här: