180106

Vad åt du till frukost? 
- Haha så pinsamt, men jag minns inte!? Tror inte jag åt något före jag åt middag.

Spelar du Pokemon go? 
- Nej, inte det.

Nämn någon som fått dig att skratta idag? 
- "Den inre kretsen" som Sandrisen kallar det.

Hur sent var du uppe i natt och varför? 
- Runt 04... jag har helt vänt om dygnet.

Om du kunde flytta nånstans, vart skulle det vara?
- Jag kan ju flytta vart jag vill, men jag trivs bra här.

Någonsin blivit kysst under fyrverkerier? 
- Ja.

Tror du ex kan vara vänner? 
- Ja.

Vad tycker du om DrPepper? 
- Tycker inte om.

När var sista gången du grät? 
- Igår, till en film.

Vem var den sista personen du tog en bild av? 
- Som inte var jag själv? Tilda tror jag. Orkar inte se efter.

Var i dag bättre än igår? 
- Ja.

Kan du leva en dag utan tv? 
- Haha ja.

Om du skulle kunna jobba med/göra karriär i vad som helst vad vill du göra då?
- Copywriter.

Har du ett dåligt inflytande? 
- Haha jaa!

Kommentera här: