180113 - Om jag...

Om jag inte hette Sara skulle jag heta: 
Det fanns ju aldrig något annat alternativ, och jag kommer inte på något annat som passar mig heller.

Om jag fick byta ansikte med en kändis skulle jag: 
Hm... Demi Lovato tror jag! 

Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag: 
Vilja kunna spela trummor.

Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag: 
Troligtvis inte lyssna på musik lika ofta som jag gör nu.

Om jag kunde skapa mitt eget drömplagg skulle jag: 
Göra en BH som ger bra stöd för större byst, trots att den är axelbandslös.

Om jag kunde få uppleva en dag en gång till skulle jag: 
Ouph, jag vet inte! Det finns ju så många bra dagar.

Om jag fick ändra tre saker med mitt utseende skulle jag: 
Snygga till brösten, ta bort oönskad hårväxt (helst en gång för alla, haha) och fyllt läpparna lite.

Om jag skulle byta jobb imorgon skulle jag: 
Välja något jag trivs med. 

Om jag hade en superkraft skulle det vara: 
Att kunna läsa tankar, bli osynlig eller flyga. Trots att jag är höjdrädd. 

Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv skulle jag: 
Om jag verkligen var tvungen så hade jag valt en stad på något varmt och soligt ställe, men jag vet inte vilken.

Om jag bara fick äta en rätt varje dag resten av veckan skulle jag: 
Äta tacos, mackor eller sallad.

Om livet tog slut på söndag skulle jag: 
Nu på söndag? Då skulle jag ha tagit flera stora sms-lån, och sen tagit med mamma och Sanna till IKEA och bjudit hela familjen och alla vänner på middag imorgon (lördag). 

Kommentera här: