180114 - Do you remember how it feels to be young?

1. Vem är din bästa vän? Nathers och Andree.
2. Vad har du för skostorlek? 37 typ.
3. Brukar du skratta för dig själv? Jadå. Men skrattar ju åt något, inte bara utan anledning.
4. Vilket är ditt favoritnummer? Jag har nog inget favoritnummer.
5. Vad var det senaste du åt? En chokladbit.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Hm... orange kanske.
7. Hur är vädret just nu? Ganska grått ser det ut att vara. Det börjar bli mörkt också.
8. Vem var den senaste personen du talade med i telefon? En person från Pitebo. Pratar nästan aldrig i telefon.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Oj! Utstrålning, eller kläder. Sjukt tråkiga saker, men det är ju det första man lägger märke till.

10. Tv eller Dator? Dator.
11. Favoritserie? Jag har så många favoritserier. Men längtar efter Grace and Frankie som har säsongspremiär snart!
12. Har du några syskon? "Några" stycken har jag, ja.
13. Längd? 167 cm.
14. Hårfärg? Nu är det mörkbrunt.
15. Ögonfärg? Blåååå.
16. Använder du kontaktlinser? Nej.
17. Favorithögtid? Påsken! Inte för att jag firar den direkt, men det börjar bli ljusare och man får äta hur mycket ägg och godis som helst.
18. Favoritmånad? De flesta månaderna har ju sin charm, men april-augusti kanske.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Det händer väl hela tiden.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Jag började se Sing igår, men såg aldrig färdigt den.
21. Favoritdag på året? Oj, jag vet inte!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Det beror nog på vem det är man ska fråga!
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej.
24. Kramar eller kyssar? Kramar.
25. Choklad eller vanilj? Choklad.
26. Har du tatueringar? Ja, en.
27. Vad lyssnar du på just nu? Eminem ft. Ed Sheeran - River.
28. Är du kär i någon kändis? Nej.
29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen faktiskt.

30. Piercingar? Öron, tunga och överläpp (medusa).
31. Vad gör du just nu? Lyssnar på musik, försöker att andas genom smärtan och samlar ork till att diska.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga. Eller cheddarpopcorn!
33. Hundar eller katter? Hundar.
34. Favoritblomma? Pion, tulpan, ros och solros. Varför välja en?
35. Har du blivit på kommen då du gjort något du inte får? Jag är en skötsam person, jag gör bara saker jag får. Heh.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja.
37. Har du älskat någon någon gång? Ja.
38. Vem vill du träffa just nu? Helst ingen...
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Mja, facebook-vän med de från grundskole- och gymnasietid, och så är jag ju vän med mina nuvarande klassisar.

40. Har du någon gång skjutit med pistol? Bara soft air gun.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Nja.
42. Höger- eller vänsterhänt? Båda, men mest höger.
43. Hur många kuddar sover du med? Ehm, ja... fyra vanliga, två stoooora kuddar, en mindre kudde och så värmekudden. Så sju.
44. Saknar du någon? Alltid.

Kommentera här: