180118 - I just need both my eyes to see

1. Vem höll du senast hand med?
Ehm... bra fråga! Tilda tror jag.

2. Är du blyg?
Nej, inte blyg, men introvert.

3. Vem ser du fram emot att träffa?
Jag saknar min klass! De är så roliga.

4. Är du lätt att umågs med?
Jadå, det är jag väl. Om jag är på bra humör.

5. Skulle personen du gillar ta hand om dig om du vore alldeles för full?
Jag gillar ingen speciell just nu, såatteeeh.
 
6. Vilken typ av människor attraheras du av?
Roliga människor.

7. Tror du att du är i ett förhållande om två månader?
Nej.
 
8. Vem (av det motsatta könet) tänker du på just nu?
Ingen faktiskt.

9. Blir du obekväm av att prata om sex?
Det beror väl på vem jag pratar med och hur vi pratar om sex. Men oftast inte.

10. Vem hade du senast en djup konversation med?
Skulle tro att det var Nathers.
 
11. Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Glöm it laddare till plattan så du kan se på netflix i s-byn. Krya på dig:)"

12. Vilka är dina fem favoritlåtar?
1. Lars Winnerbäck - Sysselmannen
2. Weeping Willows - The Burden
3. Ruben - Walls
4. G-Eazy - Mama Always Told Me
5. Leo - Earthquake on My Mind
Just nu i alla fall. Det ändras ju konstant.

13. Gillar du när folk håller på med ditt hår?
Ja, så länge de inte luggas. Jag är extremt håröm, så det är lättare sagt än gjort.

14. Tror du på mirakel?
Ja, jo, det gör jag nog.
 
15. Nått bra som händer i sommar?
Jag har inga sommarplaner än, men jag hoppas att jag får jobb på något roligt ställe.

16. Skulle du vilja kyssa personen igen som du kysste senast?
Nej. Vill inte träffa den människan igen ens, haha.
 
17. Tror du att det finns liv på andra planeter?
Ja!

18. Pratar du fortfarande med din första crush?
Näpp.

19. Gillar du bubbelbad?
Ja!

20. Gillar du dina grannar?
Gillar somliga mer än andra.

21. Dina dåliga vanor?
För många.
 
22. Vart skulle du vilja resa?
Hm.. Bali!

23. Har du trust issues?
Halvt.

24. Din favoritstund en vardag?
Den då man precis har duschat och smorslat in sig.

25. Vad ogillar du mest med din kropp?
Jag vet inte.

26. Vad gör du när du vaknar?
Önskar att jag får somna om, springer till toan.

27. Vem är du mest bekväm med?
Andree. Nathers också, tror jag? Det är svårt att säga, är ju ett par år sedan vi träffades haha. Men vi kan ju prata om precis allt så troligtvis.
 
28. Vill du gifta dig?
Nej.
 
Snodde listan härifrån.

Kommentera här: