180124

Jag var ju inne på att jag skulle ha gula detaljer i hemmet nu till våren... men jag börjar tveka lite nu och känner att rosa kanske är finare? Jag har försökt mig på rosa förut, det höll väl i sig en vecka eller två bara. Vi får se, jag får klura lite på det.
 
Blush pink has become a hit in home décor. However, making this subtle but ambiguous pink shade blend in with your home design can be tricky. One of the things that make blush pink a challenging co...
Som en förlängning av gårdagens inlägg vill jag tipsa om hur ni själva kan skapa samma stil som i vardagsrummet hemma hos inredaren Sophia Björnsdotter.     1. Soffa MIO // 2. Vas Svenskt Tenn // 3. Taklampa Ellos // 4. Grå Kudde H&M Home // 5. Rosa kudde Ellos // 6. Pall Ellos // 7. Korg H&M Home // 8. Snittblommor // 9. Lampa Atchison Home // 10. Bord Kamelo // 11. Kudde Svenskt Tenn  Hoppas ni har en underbar söndag & njuter av solen! Jag jobbar, men hann knäppa några bilder på...
Peace and relaxing
1 Dixi Wonderland:

skriven

Gult känns mer unikt :)

Kommentera här: